Can you hear me? Podes oírme?


Comezamos os ensaios deste curso cunha obra moi especial: Can you hear me?. É unha obra do compositor, director e cantante británico Bob Chilcott (1955). Ten moitas obras marabillosas para coro de nen@s. Esta obra percorre o mundo enteiro con distintas interpretacións.

Musicalmente é unha delicia para os nosos oídos, e a súa letra chea de tenrura non nos deixa indiferentes. Danos moito que pensar: un neno xordo cheo de vitalidade, de ledicia...que se comunica con nós grazas ó movemento das mans...que disfruta deste mundo no que hai tanto que descubrir, que facer, que dicir, que sentir...


Miro ao meu  arredor mentres medro. 
Gustaríame contarche todo o que coñezo.
Vexo a vida con toda a súa enerxía, 
as rúas das cidades, o paso do tempo.
Este é o meu mundo. É onde me gusta estar. 
Tanto que ver, tanto por atopar...
Ás veces séntome e agardo un intre. 
Vexo o sol e faime sorrír.
Podes velo? Podes velo ti tamén?

Sento a vida con toda a súa enerxía,
a ledicia de espertar cada día.
Este é o meu mundo. É onde me gusta estar.
Tanto que facer, tanto que dicir...
Ás veces séntome e noto o sol.
É cálido e esta aí para todos.
Podes sentilo? Podes sentilo tamén?

O meu mundo é un mundo silencioso,
mais é sificiente para mín.
Escóitoche a través das túas mans.
O movemento faime libre
pero podería ser algo especial
escoitar a túa voz,
escoitarche cantar.
Podes oírme? Podes oírme tamén?

Miro ao meu arredor mentres medro.
Gustaríame contarche todo o que coñezo.

No seguinte vídeo escoitaredes a versión do coro Rubinki de Polonia. (Por certo, acabo de descubrir este coro: fantástico.)


Podedes atopar moitas versións...o curso pasado seleccionara outra versión na entrada adicada a unha visita ó noso conservatorio de ASPANAES: A amizade é unha igualdade harmoniosa.

Sei da dificultade que supón para nós: mais con moita concentración nos ensaios poderemos interpretala e disfrutala. 

Comentarios

Publicacións populares deste blog

Peque Coro no 25N

Peque Coro in crescendo: descubrindo ao invasor

Peque Coro en tempos de confinamento